Grisfadder

 
Häromdagen bestämde jag mig för att bli fadder till en gris på Gotlands Djurfristad. Han heter Albert och är, åh, det finaste jag har sett. ALLA DJUR förtjänar att ha det lika bra som Albert - och hans övriga vänsingar. ♥
 
Min helg? Från fredag till lördag sov jag hos Fredrik vilket var apamysigt. Min lördagkväll tillbringade jag tillsammans med älsklingarna, Evelina och Rebecka. Vi käkade tacos, drack läsk, tog fula bilder, tittade på en dokumentärfilm och catchade up. Vad jag tycker om mina tjejer. Idag har jag tränat (alltså cyklat mina mil), handlat mat på Willys och ätit en dödsgod linsgryta till middag. Nästa vecka jobbar jag måndag, tisdag, onsdag, fredag. Nu ska jag därför matpreppa. Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback