1 år senare

 
Hej! Jag vill börja blogga igen :-( Jag har inte bloggat på över 1 år p.g.a. att intresset helt enkelt inte har funnits. Dock älskar jag att kunna gå tillbaka i arkivet och läsa om min vardag och titta på mina bilder. Lol. Därför tänker jag att jag ska ge min blogg another chance <3 Alltså för min skull. Gillar dessutom det "estetiska" i bloggandet. Redigera bilder. Redigera inlägg. Redigera text. Det är avslappande.
 
Tänker inte in i minsta detalj recappa vad som har hänt since last time. Vad jag däremot kan nämna är att jag numera jobbar heltid vilket tar all min tid känns det som. Därav att bloggandet dog ut till slut. Jag är fortfarande lika, om inte mer, Edsessed (obsessed med Ed) som innan och när jag inte jobbar tränar jag och hänger med mina vänner. Vegan i snart 2 år för att djuren är här med oss - inte för oss. Håret blir bara längre, längre, längre och jag köper torkad frukt för hundratals kronor/månad B-) I maj ska jag springa Barkarbyloppet och i september Lidingöloppet. I höst funderar jag på att plugga matte because matte ♥ Jag har piercat båda bröstvårtorna och är nu sugen på industrial i vänster öra. Det enda jag är rädd för är #1 smärta och #2 infektion. Fun fact är att jag vaknar 04:30 varje morgon för att I don't even know. Jag är knäpp! Hm, det är nog det. Nu har ni åtminstone någorlunda koll på mig. 
 
Gissa när jag vaknade igår? 04:17. Gissa när jag vaknade idag? 04:44. Som sagt, jag har ingen aning om vad det beror på. Hittills har jag ätit frullebulle, tvättat och chillpillat. Vädret är fantastiskt och jag funderar på att löpträna. Fast först ska jag bl.a. till Hemköp för att hämta paket :-) Senare ska jag troligtvis träffa Emma fast om/när/hur/var har vi inte kommit fram till än. Nu ska jag klä på mig för Hemköp öppnar om 5 minuter. C U later!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback