Tillbaka till måndag

 
I brist på bilder lägger jag upp en bild på te för att te är gott. ☺ Bildlösa inlägg är inte, jag upprepar: inte, ett alternativ.
 
Jaha. Måndag igen då? Jag har spenderat halva min helg hos min älskling. I lördags kom Freddys släktingar över för att fira att hans pappa snart ska fylla femtio år. Efter födelsedagsfirandet åt vi tacos till middag för att tacos can't go wrong. Innan läggdags tittade vi på "Hot Chick", en av mina favoritfilmer. Har ni inte sett den - GÖR DET NU.
 
I söndags mötte jag upp Emma för förmiddagsfika på EH. Vi drack varsin koffeinfria soyalatte vilket var gottigott. Väl hemma cyklade jag mina 32,00 kilometer för första gången på 2-3 veckor p.g.a. min bihåleinflammation. Som jag har saknat min cykel! Idag har jag jobbat, ätit middag & tränat mage. Nu: borsta tänderna. Kramisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback