Mellan jobbpass

 
To buy or not to buy? Åh, jag kan inte bestämma mig. Tänk, vad snyggt med en röd bomberjacka? Hm.
 
Vilken bra helg jag har haft. ☺ Fredrik sov hos mig från fredag till söndag och i lördags åkte vi först till Sollentuna och sist till Stinsen för att SHOPPA. Som jag har längtat efter en shoppingdag. Hihi. Efter en heldag out n' about kom Lukas, Freddys kompis, hit för att umgås med oss. Vi satt mest utomhus på vår altan för att ta vara på det soliga vädret. I söndags träffade jag Emma! Vi köpte med oss varsin EH-dryck till Kungsträdgården för, oj, vad soligt det var. Som sagt: en fett bra helg.
 
Idag är det tisdag, alltså när jag jobbar på båda mina jobb. Mitt andra jobbpass håller på från 17:00 till 19:00 och *svordom* vad jag längtar till när jag kommer hem ikväll. Nu ska jag ta vara på min sista lediga timme för 16:09 sitter jag på pendeltåget från Kallhäll. Jag hoppas att ni har haft en bra dag idag! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback