Trött

 
Idag har jag ont i huvudet. Ugh. Min förkylning har *thank god* börjat släppa, though. Jag har sår på näsborrarna efter att ha snytit mig hundra gånger. Ändå har jag pallrat mig till jobbet - förutom igår när jag fick sjukanmäla mig från Studybuddy efter att som vanligt ha jobbat halvdag på Timarco.
 
Jag HATAR att inte kunna träna. Under tio, elva månader har jag tränat 1-4 gånger per vecka utan paus och nu, nada? Jag har visserligen tränat mage ett par gånger för att inte bli knäpp men, oj, vad jag längtar efter att bli 100% frisk. :-( Idag har jag jobbat 08-17 och efter jobbet åt jag sojafärssås till middag. En favoritmaträtt! Nu ska jag snyta mig, duscha, borsta tänderna och bädda ner mig i min säng. Sov gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback