Vill inte bli sjuk

 
Yay! Min beställning från Apotea kom fram idag. Jag ÄLSKAR att handla mat över internet. Hihi.
 
Idag fick jag gå hem från jobbet redan innan klockan tolv på grund av att jag har jätteont i halsen och jätteont i huvudet. Jag har inte varit sjuk på tio, elva månader och nu ber jag till gudarna *lol* att mitt immunförsvar än en gång ska rädda mig från att må sämre. Jag VIlLL INTE bli sjuk. Håll tummarna för mig, älsklingar.
 
Nu ligger jag i min säng framför min TV. Jag har videochattat med Fredrik, min älskling, som är i USA med sin kompis. Ikväll har jag bestämt mig för att göra soppa till middag. Soppa på palsternacka, sötpotatis, potatis, morot m.m. Tänk, vad gott! Speciellt gott när jag har apaont i min hals. Nu: koka te. Puss & kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback