Slutet på september

Idag vaknade jag upp hos min älskling. Kom hem till halv elva och, hm, åt frukost, tog en lång dusch och tittade på "Paradise Hotel". Till lunch/middag åt jag veganska blåbärspannkakor med jordnötssmör. Det var svordomigt gott. Nu på kvällen har jag jobbilobbat i Hornstull. Jag har dessutom pluggat körkortsteori - vilket jag har bestämt mig för att göra varje dag fram till mitt teoriprov (det vill säga tredje november). Fan, vad jag vill ha mitt körkort nu.
 
Imorgon ska jag träffa Mimmi. Vi ska åka till Skärholmen för *guess what* shopping! Det ska bli jätteroligt. Nu ska jag bädda ner mig i min säng framför ett avsnitt av "Kockarnas Kamp". Jag hoppas att ni har haft en fin tisdag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback