Tipsar om pasta

 
Jag vill börja med att tipsa er om bönpasta (pasta gjord på gula sojabönor) från Risenta. Det är ekologiskt. Det är glutenfritt. Det är proteinrikt. DET ÄR GOTT. Nästa gång ska jag testa deras kikärtspasta. Hihi.
 
Idag gick jag hemifrån Fredrik klockan 08:45 och hemma var jag till prick tio. En, två timmar därpå bestämde jag mig för att cykla på vår träningscykel. Tog en lång dusch efteråt som satt, åh, hur braigt som helst och till middag åt jag min nya favoriträtt: fettuccine med bl.a. soltorkad tomat, havregrädde och broccoli. ♥ Nu på kvällen har jag (1) jobbat och (2) övat på mörkerkörning med pappa. Jag hoppas att ni har haft en minst lika bra tisdag som jag. Puss & kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback