Heldag med barndomsvän

 
Jag hade fullt upp hela dagen igår. Först körlektion mellan 09:05 och 10:05 och, oj, vad det inte gick bra? Jag kände mig jättedålig. :-( Hoppas det går bättre nästa torsdag. Begav mig till Handen prick tolv och, hm, mötte en timme därpå upp Mimmi, min barndomsvän. Vi tillbringade hela dagen tillsammans vilket var jätteroligt. ♡ Vi åkte till Farsta, till Nacka, till Sickla - och sist till Mimmi. Hihi. Rundade av min torsdag hos Fredrik. Det var mysigt.
 
Jag sov elva timmar inatt. ELVA TIMMAR. Somnade tio och vaknade nio. Nu sitter jag i min säng efter att ha kommit hem, tagit en promenad med hundarna, ätit frukost och städat toaletten. Idag står träning och Fredrik på schemat. Kramisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback