Djurvänlig maskara

 
Igår fick jag hem en maskara från Kicks som jag aldrig tidigare har testat. Jag har alltid (och med alltid menar jag ALLTID) använt mig av Loréal Telescopic - eftersom Loréal dock testar sina produkter på djur har jag bestämt mig för att ej längre köpa deras smink. Nu håller vi tummarna för att Big Fatty ska vara minst lika bra. Hihi.
 
Idag gick jag hemifrån Fredrik redan 08:20 för att möta upp min bästis, Emma. Vi tog bl.a. en morgonfika på Espresso House vilket var så mysigt. Var hemma till halv ett varpå jag åt avokadomackor till frukostlunch, tog en lå-å-ång dusch och, uhm, that's it. Nu ska jag göra i ordning mig för om 1,5 timmar ska jag bege mig till mitt jobb. Hoppas ni mår bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback