En godare middag

 
Oj, vad idag har flygit förbi. Jag började min torsdag med en god frukost på avokadomackor, en morgonpromenad med min hund och tjugonio kilometer (det är nytt rekord, hihi) cykling. När jag hade cyklat färdigt passade jag på att dammsuga hela vår övervåning - och därpå ta en dusch. Mellan 14:20 och 15:20 hade jag körlektion vilket gick väldigt bra! Och klockan sex kom Fanny, min älsklingstjej, hit. Vi lagade avokadopasta på bl.a. bönspagetti, avokado, tomat, vitlök, spenat, pinjenötter och citron. Det var det godaste jag ätit på länge. ♥ Vi tog dessutom en långpromenad till Kallhäll för att handla kakao till våra veganska chokladbollar som vi kom att baka ihop. Jag har haft en, åh, döbra kväll. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback