Sista riktiga skolveckan

 
Tänka sig att Chester fyllde elva år igår. Min gamling.
 
Förlåt för dålig bloggning. :-( Till mitt försvar har jag dock haft tusen saker att göra. I skolan. How shocking. Imorse höll jag mitt sista engelskatal (och mitt första valedictorian speech) - någonsin. Och med det gjort är jag nu HELT FÄRDIG med engelska 7 och fan vad jag har fått kämpa. Inte för att jag alls har svårt för engelska utan för att engelska 7 är en så väldigt, väldigt, väldigt intensiv kurs. Herregud.
 
Imorgon ska jag redovisa mitt gymnasiearbete och jag är så nervös att jag bara vill dö. Och på fredag har jag muntligt NP i matte vilket betyder att jag ska räkna ut en integral på tavlan. Sen är jag klar? Vad konstigt? Nä, nu ska jag börja på mitt talmanus inför imorgon. Om två timmar ska jag röra mig mot jobbet. Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback