Ont i huvudet

 
Jag och mamma var häromdagen på IKEA från vart jag fick med mig ljushållare, påslakanset och galjar hem. Hihi.
 
Igår sov jag hos Fredrik. Vi träffade Emilio, Fredriks kompis, för att titta på gamla bilder och videoklipp. Jag skrattade så mycket att jag fick ont i både mage och mun. Dock hade jag jättejätteont i huvudet vilket bara blev värre under tiden vi var hos Emilio. När vi vid 21:30 kom hem somnade jag därför, illamående och utmattad, direkt.
 
Idag vaknade jag och Fredrik vid nio. Trots att ha sovit i elva timmar satt min migrän fortfarande kvar. :-( Åt frukost med Fredriks familj och låg sedan och halvsov i hans säng fram till kl. 13. Kom hem vid tre, åkte och handlade med pappa vid fem, åt middag vid sex och, ugh, jag har fortfarande huvudvärk. Bajskorv. Nu: fortsätta vila. Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback