Tisdag, onsdag, torsdag

 
Iförrgår (tisdag) sov Johanna hos mig. Vi gjorde en vegansk jättepizza till middag som satt så fint och dukade strax därpå upp med jordgubbar, hallon, naturgodis och läsk framför vår favoritfilmserie som små, nämligen High School Musical. Väldigt mysigt. Hihi. Låg och pratade till sent och, åh, det var bara en underbarig kväll.
 
Igår (onsdag) gick vi upp vid 09. Åt belgiska våfflor med frukt till frukost vilket var jättegott och följde runt lunchtid med Johanna till Kallhäll från vart hon tog bussen hem. Spenderade resten av min onsdag, dels med min teoribok och dels med min korsordstidning. Jag tog det med andra ord bara väldigt lugnt.
 
Idag (torsdag) vaknade jag av att Diesel höll på att putta ut mig från min säng. </3 Slängde ihop en *svordom* god frukost på avokado- och tomatmackor, skivad banan och en stor kopp grönt te. Jag har också, inte bara en gång utan två, promenerat mina hundar. Nu ska jag borsta tänderna. Pussisar och kramisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback