Regnig måndag

 
Mina nya solprodukter från Kicks. Tjoho.
 
Igår tog jag det bara väldigt jättelugnt. Övningskörde två gånger (en gång till/från Jakobsberg och en gång runt Kallhäll, Jakobsberg och Barkarby), läste körkortsteori och åt en dögod middag på potatisgratäng, pulled sojastrimlor och guacamole. Jag var också iväg under dagen med mamma. Så mysigt.
 
Idag gick jag upp mellan 08 och 09. Gjorde avokadomackor till frukost, "oj, vad ovanligt", och tog en promenad med min hund i ösregn. Nu kom jag precis ut ur duschen efter att ha cyklat två mil på vår träningscykel. Phew. Och ikväll ska jag sova hos Fredrik. Hoppas ni får en fin måndag - trots det jättefula vädret. Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback