Nittontusen steg

 
Jätteförlåt för jättedålig uppdatering. Det har bara råkat bli så. :-( Nu till vad jag har haft för mig.
 
Igår gick jag upp tidigt för att bege mig till UMO och förnya mitt recept på p-piller. Promenerade hem i det fina vädret vilket var skönt. Hihi. Under dagen åkte jag iväg till Jakobsberg med mamma. Och vid 17:30 mötte jag upp Fredrik i Handen. Vi gick till polisen för att Fredrik skulle fixa nytt pass - om mindre än en månad åker vi till London! Längtar. ♡ Rundade av min måndag tillsammans med Emsi, min fina tjej. Vi tog en jättemysig promenad runt Torvalla. 
 
Idag vaknade jag med världens huvudvärk. Uäk. Tog en morgonprommis med Fredriks mamma och pappa och, hm, rullade hemåt en timme därpå. Gick därifrån 12 och var hemma till 14:30. Fick gå från Jakobsberg (4 km) med svarta jeans, jättehuvudvärk och en ond hals. Om jag är trött? Väldigt. Förresten: jag tog 19 000 steg igår vilket är ett nytt personligt rekord. Tjoho. Nu ska jag bara ta det lugnt. Hoppas ni får en fortsatt fin tisdag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback