Min braiga onsdag

 
Fin dag idag. Jag vaknade redan vid fem imorse (inatt) av att Fredrik skulle bege sig till jobbet - somnade dock om mellan 07 och 08. Hihi. Gick på en långpromenad med hans familj och mötte strax innan ett upp Emma i centrum. Vi köpte med oss jordgubbar, frukt och varsin dricka till Rudan för att njuta av sommarvädret. Lika mysigt som alltid. ♥ Hem kom jag lagom till middagstid och till middag gjorde jag pastasallad med fetaost, tomat och extra mycket avokado. Så *svordom* gott.
 
Jag har också pluggat jättemycket körkortsteori och, roligast av allt, övningskört. Mitt mål är att ta körkort innan jag börjar studera vilket jag hade tänkt att göra i höst. Nu ska jag baka bröd. Godnattis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback