Drömfrukost

 
Inatt åkte mina föräldrar till Mallorca vilket betyder att jag och Petro är "ensamma" hemma i en vecka framåt. Med det sagt var vi igår iväg till Ica Maxi för att bunkra upp med mat. Vi var också i Jakobsberg för att bl.a. ta en fika på Wayne's Coffee. Väldigt mysigt. Bäst av allt var att jag fick övningsköra överallt. Tjoho. Till middag åt jag och mamma varsin Subwaymacka. Och, hm, resten av kvällen spenderade jag med min körkortsteoribok. 
 
Idag gick jag upp kl. 08 för att ta ut Diesel och Dusty (=mina älsklingar) på en morgonpromenad. Åt avokado- och tomatmackor till frukost. Drömgott. Annars? Ikväll kommer Fredrik hit för att sova hos mig. Tills dess ska jag ha tränat, städat och pluggat. Hoppas ni får en fin lördag. Pussisar och kramisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback