Bästishäng

 
I brist på (fina) bilder.
 
Igår gick jag upp till centrum vid 11-tiden innan jag begav mig hem till Fanny. Vi bakade nästan hela dagen. Och tittade på tre, tror jag, avsnitt av United States of Cakes. Till middag gjorde vi tacos (=min favoritmat) och, nä, det var bara en jättemysig dag. Hihi. Sov hos Fredrik och begav mig imorse till Espresso House redan kl. 10:30 för att läsa körkortsteori. Efter timmar av plugg mötte jag upp Emma, min underbaring. ♥ Vi umgicks ett tag och nu är jag hemma! Snart ska jag iväg och övningsköra med pappa. Tagga! Lol. Hoppas ni har haft det minst lika bra som jag. 


Du är bäst ❤️ Ingen protest

2015-07-22 | 00:36:08

Du är bäst ❤️ Ingen protest

2015-07-22 | 09:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback