En bättre söndag

 
Igår tillbringade jag hela morgonen, hela dagen och hela kvällen med min favorit, Fredrik. Vi var i Jakobsberg och Barkarby, strecktittade på konstiga YT-videos, lagade middag till hela familjen och bara myspysade. Jag hämtade dessutom ut ett paket från Kicks som innehöll en eyeliner + en eyelinervässare; båda från MAC. Woho!
 
Idag gick jag upp 08:44, prick, för att baka ut mitt bröd. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: nybakat bröd till frukost är, sanna mina ord, det bästa som finns! Hihi. Idag ska jag träffa min bästis, Emma, för att sedan sova hos mr. F. Att idag kommer bli en bra dag råder det med andra ord inga som helst tvivel om! Nu: fortsätta umgås med my man. Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback