"American sniper"

 
Igår tittade jag och Fredrik, tillsammans med hans mamma, pappa och lillasyster, på bio - "American sniper" - och oh my gawd vad bra, vad fantastiskt jäkla cpbra, filmen visade sig vara. Rekommenderas jättejättejättestarkt.
 
Idag åkte vi, jag och min skolklass, till Nordiska Muséet, enbart för att lära oss om samerna. Jag skulle ljuga om jag påstod att det var roligt; snarare tvärtom, dock var det skönt att bryta av lektionerna med ett studiebesök. Väl hemma kastade jag mig i min säng vilket var hur skönt som helst. Lagade pannkakor á la mig själv (alltså pannkakor på bl.a. rågsikt, honung och kanel) till middag och åkte vid 18-tiden till Ica Maxi för att handla. Nu ska jag fortsätta plugga. ♥ Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback