Walking on sunshine

 
Hej, älsklingar. Jag kommer med goda nyheter! Igår var jag på anställningsintervju och tidigare idag ringde företaget tillbaka och: JAG HAR BLIVIT MED JOBB. ♥ Jag är jättejättejätteglad. Hihi. I eftermiddag ska jag, med det sagt, skriva kontrakt och, åh, vilken fantastiskt bra dag det är idag.
 
Jag gick upp 08 imorse för att baka ut mina apgoda honungsfrallor. Nu är jag alltså mätt och belåten! Jag har fortfarande ont i huvudet från igårs migränafall (ja, jag hade migrän igår ☹) men, äsch, jag ska ta en huvudvärkstablett och hoppas på det bästa. Nu: borsta tänderna och gå ut med min vovsing. Pussar & kramar.


Du är grym!!!

Svar: Tack, finaste du! ♥
Johanna Olin

2015-02-25 | 16:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback