Internetshopping & SCB

 
Åh. Beställde precis hem dessa underbaringar för bara 89 kronor/styck (99 kronor utan studentrabatt) från Nelly. Hundra gånger skönare än vanliga behåar. Nu längtar jag bara tills pakeket trillar ner i min brevlåda. Hihi.
 
Igår träffade jag Emma, min bästis - vilket som vanligt var jättejättemysigt och jättejättetrevligt - och idag har jag varit på studiebesök med skolan. Vi fick lära oss om statistik på SCB: visste ni t.ex. att det bor fler människor på Ringvägen i Stockholm än i hela Övertorneå kommun, att Sverige består av 69,4% skog och 2,8% bebyggelse, att hela världens befolkning skulle få plats på Gotland (ja, till och med Öland)? Inte jag iallafall. ☺ Till middag lagade jag, liksom varje måndag, pannkakor och nu sitter jag och skriver på mitt gymnasiearbete. Hoppas ni mår bra! Kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback