Dagarna som passerat

 
I lördags sov min älskling hos mig. Under dagen var vi förbi Jakobsberg Centrum och Kista Galleria på jakt efter ett speciellt XBOX-spel till Fredrik - dock utan lycka. Till middag åt vi tacos vilket var hur gott som helst. Sedan såg vi bara till att, resten av kvällen, myspysa. Vi duschade, tittade på film och käkade naturgodis. Hihi.
 
I söndags fick vi skjuts hem till Fredrik av hans mormor och morfar, för att (i förskott) fira hans lillasysters 18-årsdag. Dit kom också Freddis farföräldrar och övriga släktingar. Jättetrevligt! ☺ Tog bussen hem till Emma, min favorit, några timmar senare. Vi lagade fisksoppa, spelade Mario Kart och drack te. Superdupermysigt, as usual. 
 
Idag gick jag upp tidigt för att, trots sportlov, fara till skolan. Hämtade ut mina betyg, åkte hem, rastade min hund, gjorde iordning mig och mötte vid 15:30 upp Erica i Liljeholmen. Vi rullade vidare hem till henne där vi tittade på, hm, nog sex avsnitt av "Desperate Housewifes". Riktiga slappisar. Nu ska jag sova. Imorgon är en stor dag! Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback