Stockholm i mitt hjärta

 
Slumpad bild.
 
Igår gick jag upp extra tidigt för att hinna träna innan frukost. Jag cyklade 2,5 mil på vår träningscykel! Wiho. Vid lunchtid åkte jag och Emma in till stan. Vi köpte varsin frappino på mango och mynta vilka vi tog med oss till Kungsträdgården. Jättemysigt. Vi gick också på en minishoppingrunda - jag fick med mig tre tröjor och Emma, en skitsnygg klänning. Hihi. Till middag gjorde jag vegansk pizza och mellan 19 och 20 kom Fredrik hit. ♥ Min älskling.
 
Idag har jag varit i stan. Igen. Dock inte med Emma utan med Fredrik. Vi var på Södermalm och i Gamla Stan. Jag köpte ett par, åh, blåa jeans från Weekday som satt jätteperfekt. Bäst av allt: vädret var felfritt. Mötte upp mamma och pappa i Jakobsberg två, tre timmar därpå från vart jag fick övningsköra till Ica Maxi. Nu kom jag nästan precis hem efter att ha gått på en långpromenad i skogen. Vilken fin helg jag har haft. Kramisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback