Bokat resa till London!

 
Bild från Google.
 
Idag har jag och Fredrik äntligen tagit tag i att boka vår Londonresa. Mellan den 10 och 13 augusti (vilket motsvarar 4 dagar och 3 nätter) kommer vi att vara iväg och, åh, jag ser så jättejättemycket fram emot det. Som vi har längtat.
 
Jag har tillbringat hela min helg hos Fredrik, bortsett från igår. Igår hade jag och Emma nämligen en heldag tillsammans. Inte nog med att vi njöt av det fina vårvädret och var iväg till bl.a. ÖB och Ica spenderade vi dessutom timmar på att baka. Först bakade vi en apelsinsockerkaka à la Roy Fares och efter det: filmjölksbröd. Hur roligt som helst. ♥ Min underbara tjej. Nu ska jag dricka upp mitt te och så småningom sova. Godnattis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback