Sleepover @ BF

 
Hej, ni. Jag sitter just nu och tittar på "Dexter" och, holy moly, vad bra den serien är. Jag har också, som ni säkert redan har sett, tryckt i mig en pizza till middag och tagit en promenad med min hund. ☺ Vid åttatiden, ungefär, ska jag bege mig hem till Fredrik för att där spend the night. Först måste jag dock packa min väska.
 
Vidare är planerna inför imorgon att, först och främst, svänga förbi UMO för att fixa nya p-piller, sedan; från 10:40 till 13:10, gå i skolan och, efter det, åka in till stan med Emma. Imorgon kommer även, för att absolut inte glömma, The Sims 4 ut! Jag ser så himla, himla, himla mycket fram emot det - som den hopplösa The Sims-romantiker jag är. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback