Matteprov avklarat

 
Oi. Min första lektion drog igång redan vid 08:20 imorse för att sedan, tre timmar senare, skriva prov i matte. Det gick bra, tror jag. Jag svarade iallafall på alla tio frågor - nu återstår det bara att se om jag tänkte rätt eller inte. Efter provet, however, fick de elever som fått högsta möjliga betyg (C, i det här fallet) på en uppgift gå hem. Och I was one of them! Så himla skönt. Slutade, med andra ord, väldigt mycket tidigare än vad jag vanligtvis brukar. Superduperskönt. ☺
 
Nu ska jag, alldeles snart, sätta mig ner och plugga psykologi. Jag har en deadline på fredag, nämligen, som jag bara vill bli av med. Jag ska även, liksom varje måndag, baka scones till middag. Mm. Det ska bli så gott.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback