I love tea

 
Igår: Åkte, efter att ha slutat skolan, till Handen där jag mötte upp Fredrik, min älskling. Vi svängde förbi Ica där vi köpte läsk och chilinötter för att sedan styra vidare hem till honom - där, som planerat, resten av onsdagskvällen kom att spenderas. Vi åt och drack gott framför ett par avsnitt av, inget mindre än, "Dexter" vilket var sjukt mysigt. Passade även på att plugga i några timmar + hoppa in i duschen innan det var time för oss to sleep.
 
Idag: Började egentligen inte förrän 10:40 men befann mig ändå i skolan redan vid strax efter åtta för att, wait for it, plugga. Stannade även kvar efter att jag hade slutat; i två/tre timmar, för att få ytterligare saker och ting gjorda. Jätteskönt! Närmare kvällen, sedan, for jag, tillsammans med mamma och pappa, iväg till Stadium. Där köpte vi bland annat en träningscykel som jag är jättetaggad på att börja använda! Hihi. Å nu ska jag dricka te. Mm.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback