Gymnasiearbete och tacos

 
Idag åkte vi, som sista lektion, till Stockholms Stadsbibliotek för att söka källor till det nyligen påbörjade (och jävligt läskiga) gymnasiearbetet. Å i och med att jag har valt psykologi som ämne kom jag att avgränsa mig till psykisk ohälsa; och ätstörningar, vilket, enligt mig, är cpintressant - och samtidigt jättehemskt, förstås. 
 
 
Efter att, strax innan 17:30, ha kommit hem lyxade jag till det med quorntacos till middag. Superdupergott! Sedan har jag faktiskt bara slappat, slappat och återigen slappat. Jag är nämligen helt slut efter en aplång skoldag och, nästintill, sömnlös natt (pluggade från åtta till halv två). Nu ska jag hoppa in i duschen. Godnatt, mina älsklingar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback