"Dumhuvud"

 
Idag har varit en väldigt händelserik dag, om jag får säga det själv. Åtminstone till en början. Vaknade gjorde jag bredvid min fina älskling strax efter 06-tiden för att sedan, vid halv åtta, promenera till UMO. Efter det styrde jag vidare till Farsta Centrum där jag kom att köpa The Sims 4 (som jag har längtat!) och strosa omkring i några butiker. 12:50, prick, började min första och sista lektion för dagen - nämligen psykologi. Och resten av dagen som följde tillbringade jag i stan tillsammans med Emma. Även Erica hängde med oss i, hm, en timme kanske. Mina fina vänsingar. 
 
Det enda negativa med idag är att jag har haft huvudvärk; snarare migrän, all day long. Det var dock som allra, allra värst när jag, efter att ha varit i stan, kom hem. Somnade klockan sex, på ett ungefär, och vaknade tre timmar senare. Å nu känns det, tack och lov, väldigt mycket bättre! Därför tänkte jag testa ut mitt nya spel. Yey.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback