Asdfghjkl

 
Idag har varit en riktigt obra dag. Inte nog med att vädret har varit, rent ut sagt, hemskt - från morgon till kväll - drömde jag även att min pappa ville mörda mig. Ugh. Jag är också, för att inte glömma, jättestressad över allting som är synonymt med skola. Igår insåg jag nämligen hur mycket jag faktiskt har att göra; pluggmässigt, vilket jag har mått dåligt över hela dagen. :-( Så istället för att plugga har jag inte pluggat någonting alls. Jag räcker liksom inte till. Inte idag iallafall.
 
Om vi dock, för stunden, skippar all negativitet kan jag berätta att jag har beställt hem en jättefin mössa (se nedanstående bild) från Nelly som jag, åh, längtar efter att få börja använda. Speciellt nu när hösten börjar träda fram på riktigt. Hihi. Oj, klockan börjar visst bli lite för mycket! Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback