Äntligen hemma

 
Hej, babes! Varför jag inte har uppdaterat sedan i onsdags beror på att jag inte har varit hemma någonting since then - och därför glömt bort att blogga. Inte nog med att jag har tillbringat två nätter hos Fredrik har jag även gått i skolan och, bäst av allt, träffat min BFF, Emma. Nu är jag, dock, hemma igen och, oj, vad jag har saknat mina hundar. Hihi. 
 
Idag är det fredag vilket är jättejätteskönt. Jag slutade klockan ett, prick, och har sedan jag kom hem bara tagit det lugnt; njutit av att jag har hela helgen framför mig. Om några timmar kommer Fredrik hit men tills dess ska jag, för ovanlighetens skull, spela The Sims 4 och dricka te. Lol. Hoppas ni får en fantastisk fredag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback