I ♥ Paradise Hotel

 
Jag hade en, minst sagt, udda start på dagen idag. Jag vaknade nämligen av att jag trodde att jag behövde gå upp och lagade, straight away, en jättegod frukost till mig själv. Halvvägs genom frukosten insåg jag dock att klockan bara var halv fucking fem på morgonen. Jag fick alltså, efter att ha ätit upp, gå och lägga mig igen. Det här är, hör och häpna, inte första gången jag vaknar mitt i natten och får för mig att jag ska gå upp - jag var också väldigt ofta med om det i slutet av tvåan. Hm. Jag har en stark känsla av att det är stressrelaterat.
 
Nog om det. Idag stannade jag, efter min första och sista lektion, kvar i skolan i hela fem timmar (ja, ni hörde rätt), från tio till tre, för att plugga. Resten av eftermiddagen såg jag sedan till att spendera hos min pojkvän där jag, dränerad på energi, somnade. Åkte hem gjorde jag strax innan åtta och nu, mina vänner, ska jag fortsätta titta på mitt favoritprogram: Paradise Hotel. Hoppas ni har haft en jättejättefin tisdag. Puss och kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback