En bra helg

 
Frukost i mitt hjärta. ♥ Mm.
 
Igår på förmiddagen åkte jag in till stan för att möta upp Fredrik och, ja, titta i butiker. Det var jättejättemysigt. Vi passade även på att promenera från tågstationen hem till mig. Väl hemma, sedan, åt vi tacos till middag (because tacos can't go wrong) och tog det lugnt. ☺ Hihi. Å somnade gjorde vi relativt tidigt.
 
Idag, strax innan 12, tog jag, mamma, pappa och Fredrik bilen till Djurgården för att gå på Tekniska Muséet! Det var apintressant att få en inblick i hur saker och ting; allt från datorer och cyklar till mjölkpaket och köksmaskiner, har förändrats - och överhuvudtaget sett ut - genom tiderna. Älskar museum! På hemvägen, sedan, passade vi på att svänga förbi en mataffär och nu ska jag, resten av kvällen, plugga naturkunskap. Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback