En timme extra


 
Nu har alltså klockorna ställt om sig till vintertid vilket innebär att vi har ytterligare en timme att, under den här fina söndagen, ta död på. Jag har också, sedan två dagar tillbaka, fått höstlov! Woho. Det betyder dock inte att jag är fri från plugg - snarare tvärtom. Jag har ett prov, ett boksamtal, ett tal och en "book review" till veckan efter lovet. :-(
 
Igår var jag, tillsammans med mamma och pappa, på Bromma Blocks där jag hittade mina underbart fina höstskor från Urban Project. Det var, minst sagt, love at first sight. Hihi. På kvällen, sedan, passade jag och mamma på att ha ett spelmarathon! Vi spelade Alfapet, Trivial Pursuit (TP) och Ordjakten. Det var så himla roligt, och så himla mysigt. Idag, sist men ej minst, ska vi vi åka till Sollentuna Centrum för att shoppiloppa och fikilika. Hoppas ni mår bra. ♥ Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback