SACO-mässan

 
Märks det att jag har varit på SACO-mässan idag? Hihi. Mötte upp mina favoritklassisar i Älvsjö strax efter nio imorse och tillbringade dryga två timmar där innan vi bestämde oss för att åka hem. Även om jag redan vet när, hur och vad jag vill plugga vidare till var det jättejättevärt att gå dit. Det gjorde mig bara mer peppad på att faktiskt ta studenten och börja utbilda mig till det jag, just nu, känner att jag vill bli.
 
Resten av dagen har jag spenderat hemma. Jag har bakat valnötsbröd (som ska tas ut ur ugnen om bara några få minuter), tittat på snart två säsonger av "Portkod" och tagit det allmänt lugnt. Ikväll ska jag sova hos min älskling, Fredrik. Nu måste jag titta till mitt bröd! Hoppas ni har haft en fin torsdag. Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback