Övar in mitt tal

 
Idag stannade jag hemma från skolan p.g.a. migrän. :-( Ni som inte lider av migrän - I envy you. Ni förstår inte hur ont det gör. Efter att ha tillbringat halva dagen i min fina säng började mitt stackars huvud äntligen må bättre. Resten av dagen, sedan, har jag ägnat åt att plugga; skrivit färdigt mitt tal som ska hållas imorgon. Talet ska man kunna utantill (hjälp) vilket innebär att man varken får använda sig av stödord eller PPT. Jag hoppas verkligen att det går bra.

Imorgon ska jag sova hos Fredrik, min kärlek. Utöver det måste jag plugga gärnet i och med att jag har matteprov och boksamtal på fredag. Tur att jag är ledig på torsdag! Nu: öva vidare på mitt tal. Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback