Ett ord: speechless

 
Jag vill, till att börja med, let you know att jag inte ens tänker försöka ge mig in på att förklara hur otroligt fin, otroligt bra och otroligt perfekt Ed Sheeran's konsert var i onsdags. Det var, minst sagt, bland det finaste jag varit med om och, åh, jag vill inget hellre än att återuppleva den kvällen hundra miljoner gånger om. ♥ Älskade Ed.
 
Idag har jag spenderat totalt nio timmar i skolan; fyra av dessa frivilligt. Jag begav mig inte därifrån förrän runt 17-tiden, alltså, efter att ha kommit dit redan vid åtta imorse. I'm such a plugghäst. Vid sex mötte jag upp Erica m.fl. för att äta middag på Vapiano! Det var jättemysigt. Åkte hem några timmar senare och nu ska jag spela The Sims innan jag, så småningom, går och lägger mig. Imorgon väntar årets första julhandling med min BFF, Emma! Woho.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback