Musse Pigg-byxor

 
I fredags, när jag gick in på H&M i Globens Galleria, hittade jag - och blev totalförälskad i - de här underbaringarna. Inte nog med att de är hur sköna som helst är de även superdupersöta (och superduperbilliga). Hihi. 
 
Min gårdag var förresten jättehärlig. Jag åkte som planerat, tillsammans med Emma, in till Farsta Centrum där vi tittade i butiker och drack varsin "Naked Juicebar"-smoothie. Att umgås med sin bästis sitter aldrig någonsin fel. ☺ Vi svängde även förbi Ö&B på hemvägen; och väl hemma, hemma hos Fredrik rättare sagt, tog jag det bara lugnt. Resten av lördagkvällen spenderades alltså med min pojkis vilket var jättejättemysigt.
 
Idag har jag varit i stan med mamma och pappa i några timmar där jag bl.a. hittade ett par jeans och en mössa. Kom hem strax efter 15-tiden, ish, och nu väntar jag på att mitt bröd ska jäsa klart - och så småningom skjutsas in i ugnen! Spännande. Hoppas ni har haft en fin helg. Puss och kram. Skumbanan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback