Mor- och dottertid

 
Idag visade sig bli en frukostdag. Alltså en dag där jag bokstavligt talat spyr på 'vanlig' mat, inte är speciellt hungrig överhuvudtaget, och bara vill äta frukostmat - oavsett tid på dygnet. Väl hemma från skolan såg jag därför till att baka ihop ett bröd. Det blev klart lagom till middagstid och, åh, så gott det blev. Ägg stekte jag också. Mm.
 
Nu på kvällen har jag suttit och pratat med min mamma i timmar om min mormor, min morfar, min mammas uppväxt, and so on. Min morfar har jag t.ex. aldrig träffat eftersom han dog när min mamma var blott tjugo år; det var därför jätteintressant att få berättat för mig vad han var för typ av person, bland annat. Vi har också druckit te och bara haft det allmänt apmysigt. Min mamma är bra underbar, hon. ♥ Nu ska jag borsta tänderna och så småningom gå och lägga mig. Imorgon väntar ytterligare en skoldag och ytterligare en hög med plugg. Sov gott, fina ni.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback