Jobbig dag, jobbig vecka

 
Igår bakade jag som sagt mitt allra första valnötsbröd vilket blev väldigt, väldigt gott - dock ganska fult. Haha! Det innehöll bl.a. rågmjöl, honung och valnötter. Mm. Jag ska definitivt se till att baka valnötsbröd oftare. Det är roligt att kunna variera sig lite, och framförallt testa på nya recept! Ja, jag är en riktig sucker för (nybakat) bröd.
 
 
Idag har jag, liksom alla andra dagar, mått dåligt. Det går upp och ner hela tiden; i ena stunden mår jag bra och i andra inte. Jag fick ingenting gjort i skolan. Och väl hemma hade jag så ont i huvudet och kände mig så utmattad att jag, så fort jag kröp ner i min säng, somnade. Det är yttepytte bättre nu men fortfarande långt ifrån bra. Ugh. :-( 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback