Gaminghelg

 
Det enda jag och Fredrik har gjort under det senaste dygnet är att spela Far Cry 4. Igår satt vi, har vi räknat ut, i sex timmar och idag i fyra. Ja, vi är nerdz. Både jag och Fred har känt oss mer eller mindre sjuka - vilket jag även berättade för er i fredags. Att bara ta det lugnt har därför varit så, så skönt.
 
Idag ska jag se till att plugga inför veckans muntliga redovisningar. Jag har nämligen en redovisning imorgon, måndag, och ytterligare två på tisdag. Ni kanske kan förstå att jag, på grund av det, inte har råd att bli sjuk (stanna hemma från skolan, det vill säga). Idag är det, för att ej glömma, första advent; och bara 24 dagar kvar till julafton. Längtar!!!!11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback