Bröd, bröd, bröd

 
En receptbok jag och mamma köpte - och fick signerad - på matmässan! Här ska det bakas bröd. 
 
Idag vaknade jag upp bredvid min fina Fredrik som, strax därpå, blev upphämtad av sina morföräldrar. Vid 10:30, plus/minus, åkte jag, mamma och pappa iväg till Älvsjö för att gå på matmässan ("mitt kök"-mässan) och hälsomässan ("allt för hälsan"-mässan)! Det var jätteroligt. ☺ Jag måste dock medge att matmässan var min absoluta favorit. Det var även där jag såg Maria Montazami. Hihi. Nu ska jag göra iordning mig; om så lite som en timme ska jag nämligen bege mig hem till min älskling. Hoppas ni har haft en fin söndag.


Bra boktips :) jag älskar mysiga bloggar så glad jag hittat din sida

Ny post ute..IKEA badrum värda att minnas :)

ha en kanonhelg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

2014-11-12 | 20:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback