Årets första snöfall

 
Idag vaknade jag, 06:30 prick, upp bredvid min Fredrik till årets första snöfall! När han, så småningom, begav sig till skolan tog jag en promenad (ja, ni hörde rätt - en promenad i det här ohärliga promenadvädret) hem till Emma där resten av min morgon kom att spenderas. Vi drack te, tittade på TV och hade det jättejättemysigt. Kom hem gjorde jag strax efter elva och det enda jag praktiskt taget, förutom att ha rastat min hund, har gjort sedan dess är att plugga matte och dricka te.
 
Nu ska jag, under min "rast", spela The Sims och, om någon timme, laga middag. Ikväll ska jag också se till att träna. Jag har ju trots allt friluftsdag idag; med egen träning som vald aktivitet. Älskar att vara ledig i det här vädret! Kramisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback