Jag ska flytta

 
Hej, fina ni. Som det står i rubriken: jag ska flytta. Därav min halvtaskiga uppdatering, lately. Vi har nämligen, just nu, fullt upp med att städa, rensa och smårenovera inför fotografering och visning. Och det är inte lite att ta itu med heller. Phew. Vart, när och varför jag ska flytta kan jag ta upp i ett annat inlägg. 
 
Jag har, i vilket fall, haft en toppenhelg. Igår, till exempel, fyllde min och Fredriks kompis, Erik, 19 år vilket firades med tacos, lekar och melodifestivalen. + vänner förstås. Och idag har vi hälsat på i det nya huset; tagit en fika med den familj som, för tillfället, bor där m.m. Jag har även ätit en god caesarsallad till middag (Pizza Hut's caesarsallad är så himla, himla god), städat mitt rum och målat lite. Imorgon ska jag träffa min älskade vän, Erica. Längtar. Hihi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback