Dags att sova

 
Hallå i stugan! Idag är det måndag, igen, och jag har precis tittat klart på "Romeo och Julia"; en film vi, imorgon på engelskalektionen, ska diskutera. Och den var faktiskt, till min förvåning, ganska bra. Trots att de pratade i rim. Och trots att vissa scener var lite, hm, överdrivna. Jag har också passat på att plugga matte. Vi har nämligen prov på torsdag. Ugh.
 
Jag slutade, annars, så tidigt som 11:50 idag. Tog då bussen hem och chillpillade en stund för att sedan spendera resten av kvällen med min pojkis. Vid åtta, sedan, skjutsade vi hem Fredrik, pantade burkar och handlade lite på Ica Maxi. Hela 250 kronor fick vi ihop. Inte helt fel, nej. Imorgon, för i övrigt, ska jag in till stan med mamma i jakt på ett par nya jeans. Hur det går återstår att se. Jag hoppas, i vilket fall, att ni mår bra. Because I do! Godnatt på er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback