Ont överallt

 
Min fina, fina, fina bebis. PS. I know you love my dog pics.
 
Morsning korsning! Idag är det lördag vilket ärlikamed helg. Yey. Jag har varit vaken i lite mer än en timme nu och oj, vad jag har ont i kroppen. Jag gymmade nämligen i torsdags och min träningsvärk, idag, är så långt ifrån mysig. Ben, rumpa, ljumskar, armar, rygg. Aj. Ont i huvudet har jag också. Mm. Bra start på dagen.
 
Planerna för idag är iallafall att träffa Emma i några timmar för att sedan, närmare eftermiddagen, rulla vidare till Erica för att där spendera resten av kvällen och natten. Det ska bli jättemysigt och jätteroligt. Hihi. Nu ska jag pussa lite på min älskling. Och spela Hay Day. Och äta frukost. Hoppas ni får en fin lördag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback