Vilken härlig dag

 
Igår var jag, tillsammans med mamma, pappa och Fredrik, i Farsta Centrum där jag, bland annat, köpte mig den här kjolen. För hundrafyrtionio kronor blev den min och, mm, vad fin och somrig den är. Hihi.
 
Idag gick jag och Fredrik upp strax innan tio för att, då, unna oss en superdupergod frukost i det felfria vädret. Vid 13-tiden, sedan, mötte jag upp Emma för chillpill i Rudan - fortsatt med ytterligare chillpill at Emmapemmas place. Resten av kvällen spenderades, därefter, med min pojkvän. Vi åt middag (pannkakor ♥) och tog en myspysig långpromenad kring Rudansjön. Och nu är jag hemma! Efter att ha, för att inte glömma, övningskört med pappa. Nu: dricka te. Yum.


Så fin!!!

2014-06-15 | 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback