Skolan bjuder

 
Hej, älsklingar! Idag, eller i förmiddags rättare sagt, tog jag, tillsammans med min klass, vara på våra klasspengar. Jag, Rebecka, Evelina och Elin köpte oss en varsin pizza, hihi, medan resten av klassen lade sin del på småplock från Ica. Samlades gjorde vi i en park och, åh, det var jättemysigt. Som grädden på moset var vädret, dessutom, superduperfint.
 
När vi ätit klart, runt 14-tiden ungefär, mötte jag upp Erica i Gullmarsplan för att, right away, bege oss vidare till Farsta Centrum. Tog en lång fika på Wayne's Coffee för att sedan spendera de, nästintill, två kommande timmarna på en nagelsalong. Erica skulle nämligen få sina studentnaglar fixade. Åkte hem gjorde jag iallafall runt middagstid och nu ska jag, alldeles snart, gå ut och springa. Jag har, kort sagt, haft en jättejättehärlig måndag. Och what's even better är att Fredrik ska sova här ikväll! ♥ Hoppas ni mår bra. Hurra. Puss och kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback